« Tillbaka till Innehåll till nyhetsbrevet

Vad får dina mottagare att läsa ditt nyhetsbrev?

Det finns många företag som har specialiserat sig på att skriva innehåll till nyhetsbrev. För att ditt nyhetsbrev ska stå ut bland tusentals andra så måste man nästan ta till det där lilla extra som lockar läsarna att gång på gång öppna och läsa dina nyhetsbrev.

För ett par år sedan räckte det med att skicka i väg ett erbjudande, sedan vänta på att läsarna skulle nappa på detta. Nu för tiden har konkurransen hårdnat och man måste ha en struktur och en utgivningsplan som man följer.

Ett företag som jag vet är bra på detta är EdWork. De har gjort flera lyckade uppdrag som har lett fram till att nyhetsbreven har blivit mer lönsamma än vad de var innan EdWork tog vid. Jag tycker ni ska ta ett förutsättningslöst möte med Johan Rapp så berättar han gärna mer om vad EdWork kan stå till tjänst med.

« Tillbaka till Innehåll till nyhetsbrevet